FANDOM

Asurazaur
Ashurazaur
Nazwa
Japońska アシュラサウルス
Rōmaji Ashurasaurusu
Informacje
Typ Bestii Smok/Demon
Poziom Upolowania 4220
4990 (Oryginalna Rasa)
Lokacja Świat Smakoszy
Długość 350m (Oryginalna Rasa)
Waga 30,000t (Oryginalna Rasa)
Cena 3,500,000 jenów za 100g (Oryginalna Rasa)
Debiut
Manga Rozdział 15
Anime Odcinek 6
Asurazaur to legendarny demoniczny smok zamieszkujący w Świecie Smakoszy. Szczegóły odnośnie tej bestii są obecnie owiane tajemnicą, ale posiada ogromną moc. Zajmuje miejsce dania mięsnego w Menu Pełnego Posiłku Powalającego Mistrza Jirou i Setsuno.

Wygląd

Asurazaur to ogromny, imponujący smok o długim smukłym ciele i czterech ogromnych skrzydłach na plecach. Jego twarda łuskowa skóra jest koloru ciemnozielonego a tylne łapy są duże i muskularne w porównaniu do krótszych i smuklejszych przednich. Ma trójpalczaste łapy zakończone ostrymi pazurami a jego skrzydła przypominają skrzydła nietoperza. Jego paszcza jest podłużna i pełna ostrych zębów. Posiada dwa odrosty koło paszy zakończone kłami, lecz nie wiadomo czy może nimi poruszać. Na czubku głowy ma długą złotą grzywę, który rozciąga się aż do połowy pleców. Posiada rząd kolców na szyi i wzdłuż długiego ogona. Posiada również cztery czerwone oczy, z dodatkową parą w pobliżu nozdrzy.

Zachowanie

Jego zachowanie jest na razie nieznane, ale nie wydaje się być agresywny ani skłonny do walki z innymi potężnymi bestiami, gdy nie ma takiej potrzeby.

Umiejętności

Jego Poziom Upolowania wynosi 4220 co sugeruje, że jest to bardzo potężna bestia nawet jak na standardy Świata Smakoszy. Ma skrzydła dzięki którym może swobodnie poruszać się po niebie Świata Smakoszy.

Jako Jedzenie

Pieczeń z Ashurazaura

Pieczeń z Asurazaura.

Mięso Ashurazaura jest legendarnym przysmakiem, który zajmuje miejsce dania mięsnego w Menu Pełnego Posiłku równie legendarnego Powalającego Mistrza Jirou i jego partnerki Setsuno. Setsuno przygotowuje z niego pieczeń, do której daje nieznany sos. Jedynym miejscem w Świecie Ludzi, gdzie można spróbować mięsa Asurazaura jest Jadalnia Setsuny‏‎‏‎. Jednakże dostępność tego składnika zależy od tego czy Jirou dostarczy je ze Świata Smakoszy.

Historia

Wątek Rozdymkowego Wieloryba

Asurazaur został wspomniany przez Coco, gdy ten wymieniał składniki z Menu Pełnego Posiłku Powalającego Mistrza Jirou po tym jak domyślił się, że to on uratował Komatsu.

Wątek Stuletniej Zupy

Asurazaur został ponownie wspomniany, gdy Setsuno powiedziała, że dzieli swoje Menu Pełnego Posiłku z Jirou. Czasami składniki te serwowane są w Jadalni Setsuny‏‎.

Po raz pierwszy został pokazany lecąc po niebie Świata Smakoszy i przelatując nad ogromnym Ficasdaltonfantem. Następnie głośno zaryczał i odleciał w nieznanym kierunku.

Wątek BOGA

Asurazaur wraz z innymi bestiami ukrytymi w porożu "Króla Jeleni" przygotowały zasadzkę na Acacię w Kanale Powrotu.

Galeria

Nawigacja