FANDOM

Boneless
Boneless
Nazwa
Japońska ボノレス
Rōmaji Bonoresu
Informacje
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Nieznany
Status Nie Żyje
Status Profesjonalny
Przynależność NEO
Poprzednia Przynależność Bishokukai Oddział Smakoszy (zdradził)
Zawód Kucharz Kucharz
Debiut
Manga Rozdział 171
Anime Odcinek 97
Galeria

Boneless był Szefem Kuchni Oddziału Smakoszy. W rzeczywistości został sekretnie zahipnotyzowany by być członkiem NEO i służył tej organizacji aż do swojej śmierci.

Wygląd

Boneless to muskularny mężczyzna o czerwonawej skórze. Jego oczy nie posiadają źrenic a z ust wystają duże kły. Na głowie nosi długiego czerwonego owada, lecz nie wiadomo czy owad ten jest żywy czy też nie.

Osobowość

Niewiele wiadomo na jego temat.

Umiejętności

Jest jednym z członków Oddziału Smakoszy, którzy są zdolni wejść do Świata Smakoszy bez konieczności stosowania Robota GT. To że jest członkiem o randze wyższej niż Zastępcy Szefa Kuchni, daje wskazówkę jak może być silny.

Umiejętności Kucharskie

Jako Szef Kuchni Oddziału Smakoszy posiada umiejętności gotowania, które są oczywiście wysokiej klasy, choć nie wiadomo w jakim zakresie.

Historia

Wątek Meteorytowego Czosnku

Został pokazany po raz pierwszy, gdy z innymi członkami chciał zatrzymać Ichiryuu. Kaitora użył Obrusu a on Latającej Sieci, by zamknąć go w lepkiej klatce. Jednakże Ichiryuu był w stanie uciec z ich pułapki, co bardzo nim wstrząsnęło, gdyż ich łączony atak był nie do pokonania.

On, Kariu i grupka Nitro zostali wysłani na Most Rozwoju Żaru, gdzie stanęli naprzeciwko Sakury i Malisman. Powiedzieli Smakoszowej Pisarce, że jej książka o smaku Menu Pełnego Posiłku Acaci nie zostanie opublikowana, lecz zapewniają, że świat dowie się o ich śmierci.

Później widziany jest z innymi członkami NEO, gdy kierują się do ich następnego celu.

Wątek POWIETRZA

Gdy Czterech Niebiańskich Królów zdobyło POWIETRZE i świętowali z tego powodu, on, Shigematsu, Kariu i Teppei podróżowali na bestii Shigematsu w kierunku Wzgórz Wolnego Deszczu. Po dotarciu Kariu zaczyna wystrzeliwać Latającą Sieć, lecz momentalnie zostaje zabity przez zmienione ramie Toriko a on zostaje uśmiercony następnie przez atak Niebiańskiego Króla. Jego martwe ciało zostało wchłonięte przez korzenie Ogromnego Powietrznego Drzewa.

Różnice Manga/Anime