FANDOM

Chupali
Manga - Anime

Chupali

Nazwa
Japońska チュパリー
Rōmaji Chuparī
Informacje
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Nieznany
Status Żyje
Status Profesjonalny
Przynależność Ico igo IGO
Miodowe Więzienie
Zawód Recepcjonista
Debiut
Manga Rozdział 126
Anime Odcinek 59
Głosy
Japoński Shimada Makoto

Chupali jest recepcjonistą w Miodowym Więzieniu.

Wygląd

Chupali ma bardzo straszny wygląd. Ma ciemne gęste włosy, które wystają spod jego czapki recepcjonisty. Ma małe oczy bez źrenic, gruby nos pokryty brodawkami i brązowe zęby. Ma także cienkie wąsy, które zakręcają ku górze oraz brodę rozchodzącą się w dwóch kierunkach i tworzącą półkole. Nosi ciemny strój, białą koszulę i niebieski krawat. Ma także czapkę recepcjonisty na której widnieją biały nóż i widelec.

Osobowość

Wspomina, że nawet ktoś tak straszny jak on boi się Naczelniczki Love, kiedy Komatsu zapytał go jaki jest naczelnik, gdy wraz z Toriko przybyli do Miodowego Więzienia. Nie zwraca uwagi na tortury stosowane wobec więźniów oraz nie obchodzi go to, że Zebra zabił Bestie Egzekucyjne.

Umiejętności

Nazywany jest "Treserem" ze względu, że może kontrolować bestie w strefie recepcji. Jednakże nie wiadomo czy je kontroluje czy też tylko wydaje im polecenia gdy są pod wpływem feromonów Naczelniczki Love.

Historia

Wątek Aksamitnej Coli

Po przybyciu Toriko i Komatsu do Miodowego Więzienia powiedział Ohbanowi, że dwudziestu więźniów zostało zaatakowanych oraz stwierdził, że Zebra się uspokoił. Skomentował także, że Naczelniczka Love jest zdenerwowana.

Wątek Ptaka Miliard

Chupali widziany jest wraz z resztą ludzi podczas pożegnania na Przystani Toriko, gdy Toriko i reszta wyruszają do Świata Smakoszy.

Różnice Manga/Anime

  • W anime jego twarz jest bardziej oświetlona niż w mandze w której widać prawie tylko kontury jego oczu.
  • Jego biurko w anime wydaje się być precyzyjnie wykonane z marmuru lub metalu z lampkami i zaprojektowane odpowiednio do wyglądu ścianiy za nim, podczas gdy w mandze wydaje się być wykute z kamienia, bez lamp, a ściana za nim nie jest widziana.

Ciekawostki

  • Jego aktor głosowy podkłada głos także Mortonowi.