FANDOM

Drunker
Drunker
Nazwa
Japońska ドランカー
Rōmaji Dorankā
Inne Nazwy Mistrz Jedzenia z Południowych Wysp (南の島の食いチャンピオン Minami no Shima no Kui Chanpion)
Informacje
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Nieznany
Status Nie Żyje
Data Urodzenia 1 Września
Grupa Krwi B
Status Profesjonalny
Zawód Łowca Smaków Łowca Smaków
Debiut
Manga Rozdział 68
Anime Odcinek 25
Głosy
Japoński Tone Kentarou
Galeria

Drunker był łowcą smaków noszącym tytuł Mistrza Jedzenia z Południowych Wysp, który wyruszył do Lodowego Piekła by zdobyć Stuletnią Zupę dla Colonela Mokkoia.

Wygląd

Był średniej wysokości mężczyzną. Miał nadwagę, lecz był umięśniony. Miał ciemne dredy i ciemne oczy. Na ramionach miał tatuaże w kształcie znaku kanji oraz namalowane okręgi wokół oczu. Nosił czarny podkoszulek bez rękawów i oliwkowe spodnie.

Wygląd Drunkera

Osobowość

Miał nienasycony apetyt, lecz znał swoje możliwości. Okazał pokorę, gdy odmówił uczestniczenia w konkursie jedzenia z Toriko, gdyż wiedział, że przegra.

Umiejętności

Użył czarnego topora podczas walki z Świetną Nogą. W anime użył kuli na łańcuchu w starciu z Rekinokodylem. Żaden z tych ataków nie był skuteczny. Bogie Woods wykorzystał jego ciało by zabić wielu SP Smakoszy i tylko jeden mógł mu dorównać, ale Bogie nadal uważał, że Drunker był słaby.

Historia

Wątek Stuletniej Zupy

Pierwszy raz widziany jest w Barze Ciężka Loża, gdzie świętował swoje zwycięstwo w konkursie jedzenia. Jak wielu innych Łowców Smaków on także był zaskoczony, gdy Toriko wszedł do baru. Mimo ogromnego apetytu stwierdził, że nawet on nie będzie w stanie wygrać z Toriko w konkursie jedzenia. Był jednym z wielu łowców smaków, którzy podróżowali do Lodowego Piekła by zdobyć Stuletnią Zupę dla Colonela Mokkoia. Na statku został zabity przez Bogie Woodsa, który używając jego ciała pozabijał członków SP Smakoszy. Po znalezieniu odpowiedniejszego "pojemnika", Bogie opuszcza jego ciało zostawiając je na statku, gdzie później znalazł je Teppei.

Różnice Manga/Anime

  • Wszystkie ślady krwi, gdy Bogie Woods wyszedł z jego ciała zostały usunięte w anime.
  • Podczas Wątku Czterech Bestii, Drunker jest widziany żywy w pobliżu Morijiiego mimo, że został zabity przez Bogie Woodsa w Lodowym Piekle. Widocznie jest to niedopatrzenie personelu anime, gdyż biorąc pod uwagę możliwości Bogie jest mało prawdopodobne, że Drunker przeżył.

Ciekawostki

  • Jego aktor głosowy podkłada głos także Smithowi.