FANDOM

Giga Koń
Manga - Anime

Giga Konie (anime)

Nazwa
Japońska ギガホース
Rōmaji Gigahōsu
Informacje
Typ Bestii Ssak
Poziom Upolowania 64
Lokacja Nieznana
Długość 1000m
Wysokość 800m
Waga 15.000.000t
Debiut
Manga Rozdział 125
Anime Odcinek 58
Giga Koń to gatunek ogromnych koni, które używane są do ciągnięcia Karety Smakoszy‏‎.

Wygląd

Jest to gigantyczny koń, który może urosnąć do 800 metrów wysokości i 1000 metrów długości, co czyni go niemal tak dużym jak Królewski Mamut, który jest największą bestią Świata Ludzi. Dotychczasowo widziano tylko dwa Giga Konie, które mają wspaniałe białe futro i blond grzywy, jednak nie wiadomo, czy istnieją konie w innych kolorach. Giga Konie, które ciągną Karetę Smakoszy ubrane są w gigantyczne misternie zaprojektowane uprzęże, które dają im elegancki wygląd.

Zachowanie

Pomimo swoich ogromnych rozmiarów, może być oswojony poprzez nieznane metody. Zachowuje spokój wokół ludzi i innych stworzeń, które nie wykazują dla niego żadnego zagrożenia.

Umiejętności

Mimo swoich rozmiarów je stosunkowo niewiele i może pozostać aktywny przez dłuższy czas przy minimum wody i żywności. To czyni je idealnymi bestiami do ciągnięcia Karety Smakoszy‏‎ po bezlitosnej trasie zwanej Światowym Połączeniem. Siła, wielkość i szybkość Giga Konia pozwala mu łatwo uciec od starcia. Jest zdolny do pływania, co pozwala mu na podróż po lądzie i w wodzie głębokiej do 1000 metrów. Jego ogromny rozmiar i moc czyni z niego znakomitego ochroniarza dla zaprzęgu. Jego wysoki poziom upolowania równy 64 może pochodzić ze względu na jego rzadkość w środowisku naturalnym.

Jako Jedzenie

Ich mięso nie jest preferowane jako pożywienie, a tym samym nie ma ono wartości jako jedzenie. Jednakże Giga Konie wykorzystywane są do ciągnięcia gigantycznych środków transportu przez ich rozmiar i siłę.

Historia

Wątek Aksamitnej Coli

Przed wejściem do Karety Smakoszy Toriko, Komatsu, Coco i Sunny widzieli dwa osobniki z tego gatunku. Po przybyciu ich rozmiar zadziwił Komatsu. Podczas podroży Giga Konie mijały liczne środowiska, z łatwością mijały potężne zamiecie, podróżowały po wodzie, a nawet przejeżdżały przez dolinę gigantycznych roślin, który były większe nawet od nich.

Różnice Manga/Anime

  • W anime Giga Konie mają białą sierść natomiast w mandze zostały pokazane z ciemną sierścią.

Ciekawostki

  • W Strefie 8 Świata Smakoszy zamieszkują ogromne konie, które są podobnego rozmiaru a nawet większe niż Giga Konie. Nie wiadomo czy są spokrewnione.