FANDOM

Kamizaru
Kamizaru
Nazwa
Japońska 神笊 (かみざる)
Rōmaji Kamizaru
Inne Nazwy Pustelnik Soby
Informacje
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Nieznany
Status Żyje
Status Profesjonalny
Zawód Kucharz Kucharz
Debiut
Manga Rozdział 212
Anime Odcinek 126
Głosy
Japoński Chō
Galeria

Kamizaru znany jako Pustelnik Soby jest kucharzem specjalizującym się w przygotowywaniu soby, który zajmuje 34 miejsce w rankingu kucharzy IGO.

Wygląd

Jest mężczyzną wyglądającym ekstremalnie staro z niezwykle długą i gęstą brodą, które sięga mu aż do pasa, a także niesamowicie dużych, krzaczastych brwiach, które zakrywają mu całkowicie oczy. Jego wygląd wydaje się mieć silny wpływ na innych.

Osobowość

Jest surowa ale utrzymuje indywidualny spokój, nawet gdy karci innych. Ci, którzy go słuchają zdają się brać poważnie jego słowa lub z obawą przez jego "przekonujący" wygląd.

Umiejętności

Jako jeden ze 100 najlepszych kucharzy na świecie, Kamizaru posiada ogromne umiejętności kucharskie w dziedzinie przygotowywania soby.

Historia

Pojawił się na Stadionie Gotowania wraz z resztą kucharzy. gdy Nerimaru i Ton zaczęli się kłócić, przerwał im mówiąc, że jedzenie nie jest lepsze bo jest zrobione szybko. Zadziwił wszystkich swoim "przekonującym" wyglądem. Później widziany jest na Ryżowej Plaży czekając na rozpoczęcie Triatlonu Gotowania. Gdy Oddział Smakoszy zaatakowało Stadion Gotowania, on i reszt kucharzy stanęli na przeciwko nim.

Ciekawostki

  • Jego seiyū podkłada głos również Munagehowi.