FANDOM

Meteozaur
Meteorzaur
Nazwa
Japońska メテオサウルス
Rōmaji Meteosaurusu
Informacje
Typ Bestii Nieznany
Poziom Upolowania Nieznany
Lokacja Nieznana
Umiejętności Strzelanie kulami energii
Debiut
Anime Odcinek 137
Meteozaur to nieznany typ bestii, której użył Oddział Smakoszy podczas inwazji na 50-ty Festiwal Gotowania.

Wygląd

Jest to duża, czworonożna bestia przypominająca Tuodziengozaura z dwoma dużymi ptasimi skrzydłami na plecach. Jest pokryty brązowymi gadzimi łuskami. Posiada dwa krótkie purpurowe rogi na głowie. Meteozaur ma rząd kolców, które rozciągają się od jego czoła aż do czubka ogona, ale jego najbardziej widocznymi cechami są błyszczące linie zlokalizowane na jego głowie i innych częściach ciała.

Zachowanie

Jest agresywna bestia, która natychmiast zaatakuje swoją ofiarę, jak to miało miejsce z Komatsu, gdy potwór zauważył jego obecność.

Umiejętności

Meteorzaur strzela kulami energii

Meteozaur strzela kulami energii.

Z powodu nieznanego poziomu upolowania, można założyć, że jest to potężna bestia, gdyż wykorzystywana jest przez Oddział Smakoszy. Podczas walki w zwarciu, używa przednich nóg do ataku lub uchwycenia swojego celu, ale jeśli ten próbuje uciekać, to bestia będzie strzelać kulami niebieskiej energii z pyska, aby zapobiec ucieczce swojej ofiary.

Historia

Gdy Komatsu uciekał przed Golemami i Czerwonymi Nitro, które Oddział Smakoszy sprowadził do inwazji, spotkał na swojej drodze Meteozaura. Potwór od razu zaatakował go i próbował złapać go lewą nogą, lecz był bezsilny w stosunku do Dźwiękowej Zbroi, której Zebra użył na Komatsu.

Bezradny i przestraszony, młody kucharz po prostu rzucił się do ucieczki od niebezpiecznej i potężnej bestii, Meteozaur zaczął strzelać dużymi kulami energii w niego. Technika ta przełamała ochronę Komatsu i odrzuciła go w powietrze na kilka metrów od uderzenia. Kiedy bestia próbowała uderzyć go ponownie, Yun szybko się pojawił i zabrał Komatsu daleko od niebezpieczeństwa i poleciał powyżej zasięgu potwora.

Galeria