FANDOM

NEO
Członkowie NEO
Nazwa
Japońska NEO (ネオ)
Rōmaji NEO
Inne Nazwy Nowa Utopia Jedzenia (新しい食の理想郷 Atarashii Shoku no Risōkyō)
Informacje
Lider Joie
Przynależność Kompania Gourdarake
Kompania Publiczna Turystyki Smakoszy
Baza Kwatera Główna NEO
Status Nieznany
Debiut
Manga Rozdział 171 (wspomniana)
Rozdział 222
Anime Odcinek 96 (wspomniana)
Odcinek 139

NEO aka. "Nowa Utopia Jedzenia" to tajna organizacja stworzona z sojuszu między niektórymi z najbardziej zamożnych i wpływowych osób na świecie, takich jak np. Colonel Mokkoi szef Kompanii Gourdarake, Darnil Kahn dawny król Królestwa Jidar czy Mahmai Moi szef Kompanii Publicznej Turystyki Smakoszy. Ich celem wydaje się być zdobycie świętych składników z Menu Pełnego Posiłku Acaci.

Początkowy sojusz między zamożnymi osobami, stał się potężną organizacją o sile na równi z IGO i Oddziałem Smakoszy, a ich sieć informacyjna okazała się znacznie lepsza niż te wcześniej wymienionych organizacji.[1] Posiadają członków, którzy pracują zarówno dla IGO lub Oddziału Smakoszy oraz innych dużych organizacji, co daje NEO przewagę w zbieraniu informacji o składnikach i planach swoich rywali.

Rekrutacja

Organizacja najwyraźniej wybiera nowych członków na podstawie ich statusu, zamożności, siły i wpływów w świecie, jako że organizacja składa się z wielu znanych osób, które są finansowo lub fizycznie potężni. Organizacja rekrutuje również osoby, które posiadają ogromne wpływy w innych rywalizujących organizacjach w celu wykorzystania ich jako szpiegów.

Okazuje się, że niektórzy członkowie (być może nawet wszyscy) nie przystąpili do organizacji z własnej woli, jak ujawniono że wiele z nich przeszło pranie mózgu Joiego, który zmusił ich do służenia NEO przy pomocy techniki "Zmiany Smaku" użytej poprzez jego nóż Kopciuszek.[2] Niektórzy członkowie, którzy zostali zahipnotyzowani pokazują wyraźne oznaki prania mózgu, takie jak rozszerzone źrenice, wrażenie pustości i brak mowy jak w przypadku Teppeia. Natomiast inni nie okazują żadnych oznak hipnozy. Ci członkowie na których użyto "Zmiany Smaku" mają widoczne blizny na ciałach, które Joie wyciął Kopciuszkiem, aby zmienić ich "smak".

Członkowie

NEO
JoaMS MokkoiGC DarnilKhanGC MahmaiMoiGC KousairouGC
Joie Colonel Mokkoi Darnil Kahn Mahmai Moi Kousairou
UumenMS NomarchMS ToppoMS AhmonMS MohyanGC
Uumen Umeda Nomarch Toppo Ahmon Mohyan Shaishai
KaitoraHS JoejoeHS DoresMS KuromadoHS NicenyHS
Kaitora Joejoe Dores Kuromado Niceny
Bestie NEO
BestiaShigematsuMS TokageMS
Bestia Shigematsu Tokage Joa
Byli Członkowie
BonelessGC GidoHS KariuGC ShigematsuMS KuribohGC
Boneless Gido Kariu Shigematsu Kuriboh (Szpieg IGO)
TeppeiGC ZausMS AppoloMS
Teppei Zaus Appolo

Galeria

Źródła

  1. Rozdział 171 i Odcinek 96
  2. Rozdział 262