FANDOM

Niceny
Niceny
Nazwa
Japońska ナイスニィ
Rōmaji Naisunyi
Informacje
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Nieznany
Status Żyje
Status Profesjonalny
Przynależność NEO
Poprzednia Przynależność Bishokukai Oddział Smakoszy (zdradził)
Zawód Pomocnik Szefa Kuchni (kiedyś)
Szpieg NEO
Debiut
Manga Rozdział 156
Anime Odcinek 83
Głosy
Japoński Kusunoki Taiten
Galeria

Niceny był pomocnikiem Szefa Kuchni Doresa i był rozpoznawany jako jeden z "Elity Smakoszy" Oddziału Smakoszy. W rzeczywistości został sekretnie zahipnotyzowany by być członkiem NEO i obecnie działa w tej organizacji.

Wygląd

Niceny nosi czarny obcisły strój z motywem smoka na ramionach. Ma duży nos, podobny do Alfaro i oczy takie same jak Kuromado i Yuu. Ma siwe włosy zaczesane do tyłu i siwe wąsy. Jest umięśniony i ma spiczaste uszy

Umiejętności

Niceny nie pokazał jeszcze umiejętności w walce, jednak przypuszcza się, że jest on bardzo silny, ponieważ jest w stanie przeżyć w Świecie Smakoszy, co jest imponującym wyczynem. Pokazał możliwość rozciągania i powiększenia ramion do pewnego stopnia, ale jej możliwości nie zostały pokazane całkowicie.

Historia

Wątek Meteorytowego Czosnku

Niceny rozmawia z Joejoe

Niceny rozmawia z Joejoe.

Niceny debiutuje, gdy wychodzi z latającej bestii. Później mówi Joejoe by zebrał wszystkich kucharzy. Kiedy Joejoe odpowiedział, że mają kłopoty ze złapaniem silniejszych kucharzy, Niceny sugeruje, że użyją Nitro aby ich porwać.

Później widziano go wraz z niezliczoną liczbą członków Oddziału Smakoszy, gdy Ichiryuu przybył do ich Kwatery Głównej w Świecie Smakoszy. Patrzy, jak niektórzy z nich starają się związać i zaatakować prezydenta bez skutku, więc przygotowuje się do ataku na niego, twierdząc, że pozwalanie Ichiryuu robić co mu się podoba zaszkodziłoby reputacji Oddziału Smakoszy. Lecz zanim zdążył zaatakować został zatrzymany przez Midore, który pozwala Ichiryuu mówić.

Bishokukai oczekują Ichiryuu

Niceny i reszta Oddziału Smakoszy oczekują Ichiryuu.

Gdy próba nawiązania porozumienia zawodzi, Ichiryuu uwalnia potężne zastraszanie, które ogłusza Niceny'a i wszystkich innych członków, z wyjątkiem Midory oraz ostrzega, że jeśli wybuchnie wojna, to nie będzie dla nich tak łagodny następnym razem.

Niceny i mała grupa Nitro stają naprzeciwko Ryuu i Rappa na Kontynencie Początków w Świecie Smakoszy. Jest niezadowolony, że nie spotkał Ichiryuu, żartobliwie narzekając, że tylko Ryuu tam jest.

Później widziany jest z innymi członkami NEO, gdy kierują się do ich następnego celu.

Różnice Manga/Anime