FANDOM

Nono
Nono
Nazwa
Japońska のの
Rōmaji Nono
Informacje
Płeć KobietaKobieta
Wiek Około 20
Status Żyje
Data Urodzenia 11 Kwietnia
Status Profesjonalny
Zawód Kucharz Kucharka
Status Personalny
Relacje Setsuno (mistrzyni)
Debiut
Manga Rozdział 174
Anime Odcinek 96
Głosy
Japoński Kikuchi Kokoro
Galeria

Nono jest uczennicą Setsuno i jej jedynym pracownikiem. Choć działa jest asystentem szefa kuchni, została wybrana przez Setsuno, aby być jej następczynią. Od wyjazdu Setsuno do Świata Smakoszy, Nono jest szefem kuchni w Jadalni Setsuny‏‎.

Wygląd

Nono jest młodą dziewczyną o miętowych włosach i niebieskich oczach. Ma dwa rumieńce na policzkach. Jest nieco wyższa niż Setsuno, ale o tej samej wysokości co Komatsu. Nosi beżowy sweter, różowy fartuch z czerwonym symbolem serca na klatce piersiowej, taki jak Setsuno, czerwone spodnie i różową bandanę na głowie.

Podczas podróży po Świecie Smakoszy, Nono nosi ciemne spodnie, sweter z znakiem serca. Jednakże nie nosi już swojej bandany.

Osobowość

Jest cichą i miłą dziewczyną. Jest prawdziwą kucharką z sercem oraz podziwia tych z umiejętnościami i miłością do gotowania. Pałała także znaczną sympatią wobec Komatsu i jego niesamowitych umiejętności. Wydaje się, że ta sympatia rozwinęła się pełnego podziwu i widocznie miłości co widać po powrocie Komatsu z Świata Smakoszy.

Umiejętności

Niewiele wiadomo o jej umiejętnościach, ale biorąc pod uwagę, że została wybrana przez Setsuno jako jej następczyni w tak młodym wieku świadczy o jej dużych umiejętnościach kucharskich, które zostały uznane nawet przez Ichiryuu.

Pokazano, że posiada jakąś zdolność zamrażania, jak powiedziano, że była odpowiedzialna za zamrożenie wrzącego Garnkowego Stawu. Jej moc zamrażania wykazano także, kiedy zamroziła górę jedzenia, by utrzymać świeżość składników.

Po wzmocnieniu swoich Komórek Smakoszy była zdolna wejść do Świata Smakoszy, więc prawdopodobnie jest w stanie przeżyć w jego zdradzieckim środowisku oraz walczyć z potężnymi stworzeniami, które tam zamieszkują.

Historia

Wątek Bańkowego Owocu

Stoi milcząco obok Setsuno, gdy Ichiryuu chwali jej umiejętności. Następnie patrzy jak Prezydent IGO zjada posiłek przygotowany przez nią i jej mistrzynię.

Wątek Złotej Pszenicy

Nono prowadzi Limuzynową Meduzę by odebrać mistrzynię po tym jak Komatsu kończy gotowanie wszystkich wariantów Zenmenu. Podczas rozmowy z nią zastanawia się, dlaczego Setsuno poprosiła młodego szefa kuchni, żeby to zrobił, jak sama mogła przygotować je w zaledwie trzy minuty. Jednakże nie otrzymała odpowiedzi. Następnie zostaje zapytana przez Setsuno o to, jak poszły przygotowania kubków makaronu Zenmen na co ona odpowiedziała, że ​​zamroziła te wszystkie suszone doskonałe składniki.

Wątek Czterech Bestii

Kiedy Cztery Bestie zatruły ludzi na Placu Parku Jedzenia przy użyciu Zielonego Deszczu, Komatsu odszukał kucharza Yude by przygotował antidotum, ale wkrótce dołączyły do nich Setsuno i jej asystentka Nono, które chętnie zaoferowały pomoc w przygotowaniu odtrutki dla ofiar. Dołączyli do nich także bardziej znani szefowie kuchni, którzy zostali wezwani przez Johannesa, aby im pomóc.

Kiedy Komatsu rozpoczął przygotowania do uproszczenia sposobu przygotowania Leczniczego Mochi, dołączyła do niego Nono, która wemknęła się by mu pomóc, ale wkrótce uświadomiła sobie, ku jej zdumieniu, że idzie mu bardzo dobrze i nie potrzebuje pomocy. Podziwia jego niesamowite umiejętności i jest zdumiona, że był w stanie znaleźć sposób w mniej niż 5 minut i wykorzystał pozostałe 5 minut by sprawić, żeby mochi było smaczniejsze. Później poinformowała o tym wyczynie pozostałych kucharzy.

Jest krótko widziana w anime na pokładzie Limuzynowej Meduzy z Setsuno, która cieszy się nadchodzącym festiwalem. W anime została partnerką Setsuno podczas trzeciej rundy. Po wszystkich śmiertelnych zdarzeniach, które nastąpiły później, Nono widziana jest w pewnym budynku w Kraju Uzdrowienia, razem z jej mistrzynią i Chin Chinchinem, gdzie donosi, że przygotowania składników idą w porządku. Wysłuchuje tam przemówienia Setsuno, że tym który naprawdę uratuje ludzi będzie Łowca Smaków.

Wątek Ptaka Miliard

Półtora roku po upadku Meteorytowej Przyprawy, Setsuno i Jirou wyruszyli do Świata Smakoszy by znaleźć Joiego, ale zanim odeszła, Setsuno zostawiła Jadalnię Setsuny pod opieką Nono. Komatsu później odwiedził restaurację by porozmawiać z Setsuno ale Nono poinformowała go, że już jej nie ma. Zanim Komatsu odszedł, nerwowo zapytała go, czy chciałby się zatrzymać i zjeść z nią prosty posiłek z Ptaka Miliard. Komatsu zgadza się co bardzo cieszy Nono.

Wątek POWIETRZA

Była jedną z wielu osób, które przeszły na Przystań Toriko by pożegnać Czterech Niebiańskich Królów i Komatsu, którzy wyruszają do Świata Smakoszy. Ona i jej koledzy kucharze obiecują przygotować wszystkie składniki, które zostaną im wysyłane.

Wątek PARY

Nono należy do grupy osób, które po wzmocnieniu Komórek Smakoszy wyruszyły do Świata Smakoszy by wspomóc Czterech Niebiańskich Królów i Komatsu. Po przybyciu do Urzekającego Świata Jedzenia, osoby ze Świata Ludzi miały problem z dostaniem się do Strefy 7 gdyż Tęczowy Most zniknął. Nono zaproponowała, że może stworzyć drogę na morzu dzięki jej umiejętności zamrażania.

Ciekawostki

  • Jej seiyū podkłada głos także Atashino.