FANDOM

Sakura
Sakura
Nazwa
Japońska さくら
Rōmaji Sakura
Informacje
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Nieznany
Status Nieznany
Status Profesjonalny
Przynależność Biotop 0
Zawód Łowca Smaków Łowca Smaków
Debiut
Manga Rozdział 193
Anime Odcinek 111
Galeria

Sakura jest Łowcą Smaków "sztuk walki" (武術家 Bujutsu-ka) należącym do tajnego Biotopu 0, który znajduje się w Świecie Smakoszy.

Wygląd

Jest młodym mężczyzną o bladej cerze i czarnych włosach. Nosi różową koszulkę, biały płaszcz z ochronnymi nakładkami na ramionach oraz ochraniacz na głowie wykonany z kości, który posiada kły i dwa skrzydełka po obu stronach.

Osobowość

Niewiele wiadomo o jego osobowości. Wydaje się być uprzejmy co widać, gdy mówi Malisman, że jej książka będzie arcydziełem.

Umiejętności

Niewiele wiadomo o jego umiejętnościach, lecz został uznany za jednego ze "znanych" Łowców Smaków szukających BOGA i został wybrany na członka Biotopu 0, organizacji składającej się z potężnych członków, więc można przyjąć, że jest potężnym wojownikiem. Fakt, że może swobodnie wejść do Świata Smakoszy, przetrwać jego surowe środowisko i walczyć ze zwierzętami, które tam żyją, jest większa świadectwem jego siły. Jest on również klasyfikowany jako mistrz sztuk walki, co oznacza, że ​​może on być mistrzem jakiejś formy walki.

Historia

Wątek Kukurydzy BB

Pierwszy raz został wspomniany przez Grinpatcha, lecz nie z imienia, tylko jako jeden z wielu "znanych" Łowców Smaków, którzy zaczęli działać by odnaleźć BOGA.

Wątek Bańkowego Owocu

On i inni członkowie Biotopu 0 zostali wezwani przez Ichiryuu. Był bardzo zdziwiony istnieniem ukrytego składnika CENTRUM i tym, że informacje na jego temat wpadły w ręce Oddziału Smakoszy.

On i Malisman są widziani na Moście Rozwoju Żaru w Sektorze H podróżując w celu zdobycia napoju z Menu Pełnego Posiłku Acaci - ATOMU. Malisman jest rozczarowana, że jej ostatnim zadaniem będzie walka a nie pisanie, lecz on odpowiada, że jej obowiązkiem jest poinformowanie ludzi o smaku Menu Pełnego Posiłku Acaci i że na pewno będzie to arcydzieło. Ona dziękuje mu i pyta się, czy chce szczególne podziękowanie, ale dwóch Szefów Kuchni Oddziału Smakoszy, Boneless i Kariu, przerywają jej, mówiąc, że jej książka nigdy się nie ukarze. Przygotowana do bitwy, Malisman stwierdza, że im dwóm brakuje uroku jak na bohaterów książki.

Różnice Manga/Anime