FANDOM

Shigematsu
Shigematsu
Nazwa
Japońska 茂松
Rōmaji Shigematsu
Informacje
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Nieznany
Status Nie Żyje
Status Profesjonalny
Przynależność NEO (zmuszony)
Poprzednia Przynależność Ico igo IGO
Zawód Wiceprezydent IGO (kiedyś)
Status Personalny
Zwierze Nienazwana Bestia
Debiut
Manga Rozdział 54
Anime Odcinek 17
Głosy
Japoński Ishii Kouji
Galeria
Shigematsu był wiceprezydentem IGO, którego władza ustępowała tylko Prezydentowi Ichiryuu. W rzeczywistości został sekretnie zahipnotyzowany by być członkiem NEO i działał w tej organizacji aż do czasu swojej śmierci.

Wygląd

Był dużym muskularnym mężczyzną. Miał czarną gęstą brodę i wąsy oraz gęste ciemne włosy z białym paskiem na środku. Jego typowy strój składał się z czarnej koszulki bez rękawów z wycięciem w kształcie litery V przy szyi, zielonych spodni, wysokich sznurowanych butów i białej peleryny. Na lewej ręce miał trzy blizny i nosi bransoletkę z dwoma zębami. Po prawej stronie przy biodrze przywiązaną miał kaburę w której nosi nie pokazany przedmiot. Lewe oko miał ciągle zamknięte i nosił spinacz na nosie. Gdy spinacz został usunięty to jego mięśnie wzrastały powodując zniszczenie ubrań.

Wygląd Shigematsu

Osobowość

Jest człowiekiem o potężnej władzy i sile, które bierze swoją pozycję bardzo poważnie. Gdy Grinpatch przybywa do Biotopie 1 by zabrać Robota GT, widać rozczarowanie Shigematsu, że Starjun lub Tommyrod nie przyszli, pokazując nie tylko zamiłowanie do walki a także rozległą wiedzę na temat Oddziału Smakoszy. Później okazuje się być członkiem NEO i nie wykazuje żadnych wyrzutów sumienia, kiedy dosłownie wbija "nóż" w plecy swojemu byłemu towarzyszowi i kompanowi od picia.

Umiejętności

Biorąc pod uwagę jego status wiceprezydenta IGO i komentarze innych postaci na jego temat można wnioskować, że jest bardzo potężny. Prawdopodobnie jest w stanie wejść i przeżyć w Świecie Smakoszy.

Forma Pełnej Mocy

Gdy zdejmie spinacz ze swojego nosa i otworzy lewe oko to jego mięśnie zaczynają rosnąć i jego wygląd staje się dzikszy.

Historia

Wątek Królewskiego Mamuta

Kiedy Mansam zapytał go o wypuszczenie Zebry z więzienia ze względu na fakt, że to byłoby łatwiej chronić Królewskiego Mamuta odpowiedział, że nie będzie to łatwe i że Dyrektor Glass będzie się martwił o utratę twarzy przed mediami.

Wątek Kukurydzy BB

Shigematsu jest widziany we wspomnieniu Grinpatcha, gdy ten wyjaśnia Toriko dlaczego przybył po Kukurydzę BB. Nie mógł zabrać Robota GT z Biotopu 1, gdyż Shigematsu i Mansam pilnowali go. Gdy Grinpatch zobaczył tych dwóch postanowił odpuścić twierdząc, że mogą oni zatrzymać te bezwartościowe kawałki śmieci.

Bestia Shigematsu przebija Mansama

Shigematsu zdradza i jego bestia przebija Mansama.

Shigematsu patrzy na horyzont czekając aż Rin i Mansam przejmą kontrolę nad bestiami. Poprosił Mansama by się spieszył, bo może to być ostatni Festiwal Gotowania.

Podczas bitwy na Festiwalu Gotowania, Mansam walczy przeciwko armii gigantycznych Robotów GT i nagle zostaje przebity od tyłu językiem olbrzymiego węża, który należy do Shigematsu. Okazuje się, że jest on członkiem NEO i chłodno uśmiecha się do zranionego Mansama. Kiedy Meteorytowa Przyprawa Midory spada na Świat Ludzi, Tokage pojawia się i zabiera Shigematsu i resztę członków NEO.

Później widziany jest z innymi członkami NEO, gdy kierują się do ich następnego celu.

Wątek POWIETRZA

Po otrzymaniu wiadomości od Joie widziany jest wraz z innymi członkami NEO przez Drogą Do Sukcesu. Później, gdy Czterech Niebiańskich Królów zdobyło POWIETRZE i świętowali z tego powodu, on, Kariu, Boneless i Teppei podróżowali na jego bestii w kierunku Wzgórz Wolnego Deszczu. Po dotarciu dziwi się, że komuś udało się przeżyć Oddech Wiecznego Snu i obwieszcza, że NEO przybyli po POWIETRZE. Chwilę później, Zebra szybko pokonał jego bestię a Toriko rozprawił się z Kariu i Bonelessem. Następnie Toriko pokonuje go Nieskończonym Gwożdżącym Uderzeniem mówiąc by błagał o wybaczenie Ichiryuu w zaświatach. Po wysłaniu w powietrze przez uderzenie przebija się przez Kłapiącego Koniożółwia a później jego umysł wraca do siebie i przeprasza Ichiryuu. Ostatecznie zostaje pożarty przez stado Żabnicowych Ptaków.

Ciekawostki