FANDOM

Tack
Przed Przeskokiem - Po Przeskoku

Tack po przeskoku

Nazwa
Japońska タック
Rōmaji Takku
Informacje
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Nieznany
Status Żyje
Status Profesjonalny
Przynależność Plemię Goro
Biotop 0
Zajęcie Łowca Smaków Łowca Smaków
Debiut
Manga Rozdział 192
Anime Odcinek 111
Galeria

Tack (タック Takku) jest wojownikiem z Plemienia Goro należącym do tajnego Biotopu 0, który znajduje się w Świecie Smakoszy.

Wygląd

Jest średniej wysokości umięśnionym mężczyzną. Przypomina Indianina ze względu na nakrycie głowy i malowanie twarzy. Ma długie czarne dredy. Nosi kremową kamizelkę. Na nadgarstku lewej ręki założoną ma czerwoną opaskę a na prawej ręce nosi bransoletkę z kamyków. Na szyi ma naszyjnik, prawdopodobnie wykonany z tego samego co bransoletka.

Osobowość

Nie wiele wiadomo o jego osobowości. Zdaje się podążać za jakimś kodeksem w trakcie walki. Stwierdził, że "walka o jedzenie jest głupia", jednak zdaje sobie sprawę z zagrożenia jakie stanowi Oddział Smakoszy.

Umiejętności

Niewiele wiadomo o jego mocy, lecz przyjmuje się, że jest silny, gdyż jest na tyle silny by wejść do Świata Smakoszy i jest członkiem Biotopu 0, który się tam znajduje. Zawsze widziany jest z włócznią, więc prawdopodobne jest, że używa jej do walki.

Jak inni członkowie plemienia Goro, Tack jest Szamanem Smakoszy i może rozmawiać z Duchami Jedzenia. Jest to zdolność przydatna do zdobywania informacji.

Historia

Wątek Bańkowego Owocu

On i inni członkowie Biotopu 0 zostali wezwani przez Ichiryuu. Jest w szoku, gdy dowiedział się, że Oddział Smakoszy jest w posiadaniu informacji o CENTRUM. Później, gdy Ichiryuu przewiduje wojnę, on pokazuje swoją powściągliwość w walce o jedzenie, ale twierdzi, że nie może pozwolić Oddziałowi Smakoszy wygrać.

On, Rala i Love zostali wysłani by złapać INNY - danie rybne z Menu Pełnego Posiłku Acaci. Naczelnik więzienia wyraża zachwyt pięknem środowiska, lecz przybycie Kuromado i obecność kilku oswojonych Nitro zaskakuje ich. Szef Kuchni Oddziału Smakoszy stwierdza, że nie zobaczą więcej scenerii takiej jak ta, gdyż wkrótce będą oglądać Rzekę Sanzu.

Wątek INNEGO

Różnice Manga/Anime

Ciekawostki

  • Ma takie same malunki na twarzy jak członek NEO Kaitora.